Morvai Krisztina a fogyasztóvédelem harcmezején
2007.08.27. 15:47 Molnár F. Árpád
Nem tudom, konkrétan mit művelt az Auchan a Morvai Krisztina és/vagy az Általa védelmezettek ellenében, de az biztos, hogy a háttérben sokkal nagyobb botrányról van szó, mint holmi - a Morvai Krisztina részéről újra és újra emlegetett - táskaellenőrizgetésekről, és az is biztosnak hat, hogy a Morvai Krisztinának van igaza, aki megint nem meri elmondani, mekkora disznóságokról tud, milyen gaztetteket követett el az amúgyis rideg-hideg lelkű vezetőkkel és üzletpolitikával rendelkező Auchan, nyilvánvalóan külföldi lobbikkal közösen. (Sokan azt is kitalálhatták már, miféle külföldi lobbikról és háttérről van szó.) Így Morvai Krisztina a bolhát veszi elő, a tehenet pedig elrejti.
Az Auchan hosszú esztendők óta az egyetlen áruház Magyarországon, amely nálam is toronymagasan vezeti a népszerűtlenségi mutatókat. Kecskeméten - ahol több óriás áruház és hipermarket van - az Auchan hasonló, illetve egyéb módon is megnyilvánul, ahogyan a Civil Jogász Bizottság nyilatkozta, olyannyira, hogy mindezideig az egyetlen olyan kereskedelmi egység volt, amelyik ellen több esetben is feljelentést kívántam tenni a Fogyasztóvédelemnél, azonban végül is nem vettem a fáradtságot, hogy a lakosokért megtegyem ezt. Ugyanis értük kellett volna megtennem, hogy amik velem történtek, másokkal ne történhessenek meg újra és újra, mégpedig naponként.
Az egyik site-omon belül nyitottam egy olyan oldalt, ahol nem az emberi jogsértésekkel, hanem a forgalomban lévő selejtes termékekkel kezdtem foglalkozni. A fényképek már megvannak egyes Auchan termékekről is (noha még nem tettem fel azokat az Internetre) - amely cég vezeti a selejtes és kétes eredetű és származású termékeket eladó áruházak listáját -, amely termékek között vannak, amik már eladásuk pillanata előtt működésképtelenek, illetve egy napon belül várható az üzemképtelenné válásuk, de az üzletlánc nem vonja be, politikai védelme miatt pedig a hatóságok sem vonatják be ezeket a selejt árucikkeket.
Az élelmiszerosztályon is súlyos szabálytalanságok vannak, amikkel sehol másutt nem találkoztam. Sehol! Kiemelkedőek a tudatos megtévesztés alapos gyanúját felvető körülmények, amikor az Auchan olyan polcra helyezi el egyes árujait, amelyek úgy vannak feltüntetve, mintha azok nagyon olcsók lennének. Csupán a fizetést követően, a számla utólagos böngészésekor derül ki, hogy az Auchan olyan polcra pakoltatta az árucikkeit, amelyeken a termékeknek a valódi árához képest annak töredéke van feltüntetve, míg a valódi ár a többszöröse(!) a polcon feltüntetett áraknak.
Az Auchan és a Tesco áruházlánc között számos vonást tekintve metsző a különbség az Auchan hátrányára és kárára, amely (az Auchan) ráadásul szinte minden cikkét illetően sokkal drágább, mint a Tesco. Túl ezen a Tescoval szemben az Auchan pénztárosai nagyképűek, nyeglék, parancsolók és lekezelők. A vásárlókat sok esetben úgy utasítják táskáik kinyitására, mint a '90-es évek elején hátra maradt kádári rendőrség tagjai cselekedtek a civilekkel szemben. A termékek minősége, a személyzet viselkedése, valamint a feltehetően tudatos hamisítások miatt külön-külön is több ízben terveztem hatósági vizsgálat kezdeményezését az Auchan ellen.
Molnár F. Árpád
2 komment · 1 trackback
Címkék: civil jog maffia bűnözés piac tesco jogok feljelentés zsidó bizottság auchan alkotmány kereskedelem fogyasztóvédelem krisztina morvai emberi hipermarket fogyasztóvédelmi szervezett jogász vadkapitalizmus főfelügyelőség
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: ecommerce platforms market share 2018.04.25. 23:25:37
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Cet Lee 2008.02.04. 14:01:20
Auschanról keveset. :
Filozófiája a vegyél ki indent a vásárlók zsebéből de úgy hogy azt megköszönje. erre képzik ki eladóikat,pénztárosaikat. köztük engem a kassza soron. IRV védelemmel = ismeretlen eredetű veszteség megelőzésében gondolkodva mi belső munkatársak sem tudunk a semmibe révedő szemmel kieggyezni. nagyon kínos és megalázó és megalázott helyzetbe kerülünk napi szinten amikor arra köteleznek minket hogy mindenkit potenciális tolvajnak véljünk mosolyogva - mert ez is kötelező - és arra bizgatjuk a vásárlókat hogy a vásárlókocsi alján lévő reklámújságot is emeljék el hogy lássuk mi van alatta. én tanultam PR-t. hogy teremtsek felhőtlen pozitív hangulatot a vevőm és én köztem ha ilyen tortúrának teszem ki a vásárlót? engem sokan kedvelnek a vevők közül, de sokan meglincselnének. csak karakteremnek éd kapcsolatteremtő képességemnek köszönhetem hogy nem veszek semmit komolyan egy ilyen ócska helyen ahol mindenek ura a lézeres detektor amit tudjuk jól valójában kutya füle egy elvetemült lopni szándékozónak.az egész auschan rendszer és ideológia olyan piramis rendszeren áll amim MV időszakokból jól ismert és bukásra ítélt eleve. hogy miért nem dőlt még meg? mert csórók az emberek. tőlem is rendszeresen megkérdezik a pénztárban miért olcsó a hús ennyire-suttogva hogy értsek belőle - hát elmondtam mert ez a disznó kérem egy inteligens disznó volt.magától bemászik a hütőbe. tréfa félre. lehet hogy 5000 embernek adnak állást ezek a cégek -lásd Albertfalva - de ugyanennyinek napi görcsöt a gyomrukba. éhbért. megaláztatást főnöktől vevőtől. sorolhatnám. egyébként rendkívűl jellemző a diszkrimináció a multiknál. ok nélkül pofára, fajra megjelenésre, nyelvcsapásokra ítélik meg ki a jó munkaerő. én eltitkoltam a végzettségem mert tudtam hogy buta robotokra van szükségük és nem kreatív elmékre. Igazából Morvai Krisztinának akartam írni de sehogysem sikerült megtudnom elérhetőségét. remélem nem zavartam. Köszönettel: Cet Lee Savoyából
Molnár F. Árpád · http://hirhatter.com 2008.02.05. 01:43:50
igazán érdekes volt a levelét olvasni.
Azt hallottam, hogy az Auchan és a Tesco ugyanannak az öt embernek a kezében van. Ugyanakkor tapasztalható a kettő közötti eltérés:
A Tesconak nagyon rossz a híre abból a szempontból, ahogyan a dolgozókkal bánik, ugyanakkor - legalábbis Kecskeméten - igen-igen kedvesek a vásárlókhoz, és nem kémkednek utánuk látványosan. Ugyanitt, Kecskeméten az Auchan már botrányos, mind ami az árukezelést (átcimkézések, drága áruk olcsókként való feltüntetése, eleve selejt áruk eladása (így kávéfőzők, digitális rádiók...) stb.), mind ami a személyzet stílusát illeti. A Tesco - itt, Kecskeméten - olcsóbb, békésebb, nyugalmasabb, megbízhatóbb.
Tehát: Nyilván attól is függ egy-egy hipermarket üzletpolitikája és hozzáállása, milyen a vezető. Ez alapján - minthogy a helyi Auchan vezetője a vevőket ellenségekként és potenciális fenyegetésekként kezeli (le), szemben a Tesco vezetésével -, így evidens, hogy a kecskeméti Auchan igazgatóját úgy vágnám ki, hogy a lába sem érje a földet. Az biztos, hogy jelentős pénzeket bukik rajta az Auchan; több botrányt hallottam vissza magam is, nemcsak tapasztaltam ezeket.
A Morvai Krisztina nem szokott válaszolni senkinek a levelére, amiből nagy sértődések, sőt, nemzetközi visszhangot kiváltó botrányok is születtek már, így nem maradt le semmiről. Egyébként sokat van úton; úgy tudom, minden nap az országot járja. A levélkezelésük - nyilván emiatt is - felületes és felelőtlen. Csaknem teljesen bizonyos, hogy a levelek legtöbb részét el sem olvassa közülük senki, személyi titkárt pedig e célból valami okból nem tartanak, pedig önkéntes jelentkezőből bizonnyal nem lenne hiány.
Köszönet a tartalmas és nívós üzenetért.
Üdvözlettel Molnár F. Árpád
hirhatter.t35.com